En ny vecka


Sambon har åkt iväg till Norge för att jobba igen. Det har varit väldigt trevligt att ha honom hemma i hela tre veckor. Perfekt hade det varit om jag hade varit ledig också, men jag måste ju få mitt ekonomiska hjul att snurra också.
Iom att jag imorgon börjar mitt "nya" jobb har jag redan börjat se framemot att äntligen få ha semester.

Med mitt "nya" jobb menar jag en gård där jag hade min första anställning. Jag har längtat efter att få komma tillbaka och arbeta där, nu äntligen fick jag chansen. Ingen kan vara gladare än jag är just nu. Jag har längtat efter detta hur länge som helst. Vilket kan verka konstigt för vissa, men jag älskar verkligen mitt arbete och har aldrig ångrat mitt val av yrke.

Men just nu ska jag bara luta mig tillbaka i soffan och njuta av söndagen. Och försöka virka en mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0