Full rulle


Det har varit fullt upp de senaste dagarna att jag helt enkelt inte orkat blogga.
Min mor har störst skuld i det hela, hon får mig t.o.m att må dåligt över att jag förlovat mig.
Men den lyckan ska hon inte få! Trist när ens egen mor inte kan känna glädje när jag hittat han jag vill leva mitt liv med. Särskilt med tanke på att det inte var bra med förra pojkvännen som jag delade 3,5 år med innan jag valde att avsluta det hela. Det ledde liksom ingen vart.

Jag menar, är det lönt att leva resten av livet med någon som är oengagerad och varken har lust att gifta sig el. vill ha barn när jag själv har de planerna? Det finns självklart mycket mer att skriva i ämnet, men jag kommer ta det vid annat tillfälle. Jag har inte lust just nu.

Kommentarer
Postat av: william

hur kan din mamma få dig att må dålig att du har förlovat dig? det är en sak man ska vara glad för:DDD konstig mamma;D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt sagt^^

Och säg gärna vad du tycker om min "Trapped in the woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-19 @ 17:52:59
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0