God morgon!


Underbart härligt med en ledig dag idag, fast jag jobbar ju helg så det är arbete igen imorgon.
Igår kväll gjorde jag äntligen min frozen cheesecake och satte i frysen. Första gången och allt. Helt nojig över om den skulle frysa överhuvudtaget. Men det lyckades! :-)
Det ska bli gott att prova den senare, hoppas på lite besök av både svärmor och en vän. Annars är det enda som väntar idag ett besök hos frissan för mig. Jag har ju stadigvarande en tid där var åttonde vecka.
Och det känns bra. För några år sedan var jag helt obekymrad om håret, när jag väl passade på att boka en tid var det när håret så rent ut sagt hemskt ut. Utväxt på minst 1,5 dm och kluvna toppar deluxe.
Men hästarna bryr sig inte hur jag ser ut som jag brukar säga. :-)
Bästa tiden när man får sitta hos Alexandra och bara bli ompysslad.

Men nu blir det frukost. Hej och hå! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0