Home at last


Precis kommit hem efter andra passet på jobbet, jag arbetar nämligen alltid delade skift. Men det är standarden på jordbruk och trivs verkligen med arbetstiderna på detta lantbruk.
Synd att jag bara jobbar t.o.m 3 mars. Jag har tidigare haft ett vikariat fr.o.m 23 maj t.o.m 14 oktober.
Hoppas på mer jobb framöver. Till exempel under sommaren. :-)

Nu blir det en varm skön dusch och lite restfest. Jag hade tänkt göra en enkel köttgryta med smaksatt cremé fraíche, grädde, svamp och ris.. orken tryter och jag känner att det får bli morgondagens lunch istället.
Och på min lediga dag (torsdag) ska jag äntligen göra en frozen cheesecake. Yay! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0