Segare än segast..


Rubriker är svårt, så jag kämpar med dem ok?
En lugn dag idag, bara varit hos "min" kära frisör Alexandra. Nu är håret schnyggt igen som vi säger i Piteå. :-)
Även provsmakat min cheesecake och den blev gooooood! as hell alltså. Helt underbar. 5 bluppar sa sambon, och han är inte alltför förtjust i fika ska ni veta.
Arbete imorgon, hästarna ska ha nytt foder och sen ladda inför jobbhelg helt enkelt. Men är varken jobbigt eller tråkigt att arbeta helg. Särskilt när man har P3 i öronen hela tiden. :-)
När jag arbetade hos Mats i Edet var det enbart Rix som skrålade i högtalarna på jobbet, men jag har fastnat för P3 sedan jag flyttade hit. Det kan ju ha något att göra med att Rix är svårt att ratta in här helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0