Våren är på ingång!


Temperaturen de senaste dagarna har legat runt 0-strecket. Och ingen kan vara gladare än jag. :-)
Bortsett från det trista jag fick höra förra veckan när min mor ringde. Men jag ska inte låta henne slå ner mig, hon kan bara inte se att någon annan är lycklig när hon är olycklig.
Fast man kan ju tycka att hon ska vara glad för hennes dotters skull, men icke.
Nu har jag för stunden sagt upp kontakten med henne, vi har ju inte haft den bästa relationen innan heller.
Men jag tror att det är för det bästa. Hon mår inte bra just nu, och jag kan tyvärr inte hjälpa henne eftersom hon anser att hon inte behöver hjälp. Hon måste själv komma till insikt om det.
Meningslöst att kämpa emot strömmen för min del, men jag hoppas för hennes skull att hon inser hur läget ligger till.

När både jag och min syster tycker att hon är minst sagt labil just nu då är det verkligen ett krisartat läge.
Huja!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-01 @ 09:51:26
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0